środa, 23 lipca 2014

34.

Troszkę mnie nie było ehh.. Jednak to wcale nie oznacza, że skończyłam z dietą :) Nadal staram się jeść zdrowo, a wiadomo czasem coś się zdarzy, jednak staram się, żeby nie było to częściej niż raz dziennie.

W niedzielę przyjechała do mnie moja miłość i śmiało mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwa. Przez to troszkę nie zwracam uwagi na robienie zdjęć temu co jem i chyba muszę zacząć, bo przez to nie mam co tutaj dodawać. Dziś udało zrobić mi się tylko zdjęcie mojego śniadania. Staram się też wykonać jakikolwiek trening. Dziś jazda na rolka i brzuch, wczoraj trening z Ewą Chodakowską. Mam na dzieję, ze będzie dobrze i uda mi się utrzymać formę.

Grzanki z serkiem wiejskim i pomidorkiem. Herbata zielona.


I jeszcze poniedziałkowe śniadanie..
Tost pełnoziarnisty z plasterkiem sera, szynki i ketchupem. Herbata zielona.
Postaram się robić jak najwięcej zdjęć i pisać częściej ;)
Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz