sobota, 12 lipca 2014

29.

Pogoda okropna! Gdzie jest słońce? :(
Ostatnie burze troszkę popsuły mi połączenie z internetem więc nawet nie mogłam dodać planowanych postów. Nic ciekawego się ostatnio nie dziej. Cały tydzień zleciał na malowaniu ogrodzenia. Teraz chciała bym pójść na jakieś ulotki, żeby zebrać chociaż troszkę pieniędzy i móc pomalować sobie pokój. Bardzo potrzebuję zmiany i mam nadzieję, że uda mi się ją wprowadzić.

Kilka propozycji posiłków:

Kanapki z pieczywa wasa: z almette, ogorkiem i cebulką; z serem żółtym, pomidorem i cebulką; jajecznicą i cebulką.

Bułka pełnoziarnista z serkiem chrzanowym i pomidorem, banan z masłem orzechowym.

Owsianka z masłem orzechowym i borówką amerykańską.


Grzanka z bułki pełnoziarnistej z pomidorkiem, cebulką i jajkiem w koszulce.

Spaghetti z pomidorkami koktajlowymi, podsmażonymi z zieloną cebulką, czosnkiem i przyprawami na oleju rzepakowym.
Pyszności!!!

Trzy tygodnie do wyjazdu i świadomość, że tylko i wyłączenie ode mnie zależy jak będę się na nich prezentować. Mam wybór i tylko odpowiednio podjęta decyzja pozwoli mi osiągnąć wymarzony cel.
Czas start. Trzy tygodnie.

Ty też masz wybór ;)

Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz