poniedziałek, 7 lipca 2014

28.

Jak wielka potrafi być ciekawość ludzka? Przeraża mnie to, ale ogromna. Nie rozumiem tylko po co, wchodzić z butami w życie innych. Co to daje? Świadczy tylko o tym jak nudne życie mają ci ludzie..
Drażni mnie to, zwłaszcza jak ktoś wypytuje o ciebie innych. Niestety należę do ludzi, którzy nie potrafią mieć na coś wylane, a tak było by najlepiej. Być może reaguję zbyt nerwowo, ale chyba nie sposób inaczej.

Dziś pracowity dzień, spędzony na malowaniu ogrodzenia w 30 stopniowym upale. Plus taki, że miałam zajęcie i się opaliłam, a minus- strasznie boli ręka. Trzeba przyzwyczaić się do pracy :)
Jutro szykuje się powtórka z rozrywki.

Przez pracę apetyt mi dopisywał, ale muszę się powstrzymywać i jednak zmniejszyć trochę porcje, a czas posiłków uregulować.

Dzisiejsze śniadanie: 
Omlet cynamonowy z masłem orzechowym, dżemem i morelą, kawa.



 Omlet okazał się dosyć fotogeniczny i nie mogłam się zdecydować które zdjęcie dodać, dlatego są aż trzy.

Drugie śniadanie:
Ciabata opiekana z indykiem, pomidorem, ogórkiem, sosem czosnkowym na bazie jogurtu, ketchup.


Pyszności!!
Doskonale w taki upał sprawdza się zimna, prosto z lodówki zielona herbata. Gasi pragnienie i świetnie orzeźwia. Oczywiście polecam tylko taką domową wersję :)

Trening był w planach ale po całym dniu malowania moje ręce i plecy odmówiły posłuszeństwa.

Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz