środa, 21 maja 2014

9. Przegląd czasopism

 Witajcie!
Piękny dzień, pogoda zaczyna robić się cudowna i prawdziwie wakacyjna. Niestety trzeba jeszcze trochę pomęczyć się w szkole. Środy to chyba najgorszy dzień w tygodniu pod tym względem, bo aż 9 lekcji.. Lekka przesada!
 Po całym dniu nadszedł czas na długo wyczekiwany odpoczynek. Dzisiejsze popołudnie przeznaczyłam na przegląd gazet, jakie udało mi się zgromadzić przez pewien okres czasu. Jest to na prawdę spora kolekcja i skarbnica ciekawych informacji na temat odżywiania, sportu czy zdrowia oraz wielu jadłospisów.
 Przyznam szczerzę, że jeszcze chyba żadnej gazety nie przeczytałam od początku do końca. Zawsze wybieram najciekawsze informacje, które w szczególności mnie interesują. Tak było i tym razem.
 Zabrałam ze sobą kocyk, picie i rozłożyłam się na świeżym powietrzu.
 Znalazłam kilka inspiracji jeśli chodzi o przepisy, oraz ćwiczenia na ramiona, część ciała nad którą muszę w szczególności teraz popracować.









Woda lekko gazowana z połówką cytryny i łyżeczką miodu.
Niestety pojemnik jest trochę nieszczelny i nie mogę go używać kiedy wychodzę gdzieś dalej.

Myślę, że niedługo wypróbuję. (150g jogurtu naturalnego, kiwi w plasterkach, 1/4 szkl płatków granola, 1 łyżeczka listków świeżej mięty) Wygląda apetycznie!



Ćwiczenia na ramiona, które zajmą Ci tylko 15 minut!
Jeśli chodzi o jadłospisy, to najwięcej inspiracji znajduję w gazecie "Super linia". Znajdziecie tam na prawdę wiele prostych i zdrowych przepisów. Natomiast "Women's Health" to źródło ciekawych i dobrze opracowanych treningów. Szczególnie polecam osobom, które ćwiczą na siłowni i maja dostęp do różnych sprzętów. Znajdziemy tam również trochę ciekawych przepisów, jednak już bardziej wygórowanych. 
 Jak widać lektury mam jeszcze na długi czas. Trzeba będzie zaglądać do nich regularnie.

A teraz lecę na rolki. Przyjemne z pożytecznym! Ogromna frajda, przynajmniej dla mnie.

Trzymajcie się ciepło, buziaki! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz