wtorek, 2 grudnia 2014

Akcja reaktywacja!

Tak jest kochani!
Postanowiłam, jak już przeczytaliście w tytule, reaktywować bloga.
Mimo, że matura nadal przede mną i roboty nie ubywa, stwierdziłam, że jestem w stanie wygospodarować czas na jego prowadzenie. Bo dlaczego nie?
 Przez ten dosyć długi czas zauważyłam, że czegoś mi brakuje. Za każdym razem kiedy przeglądałam zdjęcia, które zamieszczałam na blogu miałam ochotę wrócić do jego prowadzenia. Ciągle zasłaniałam się szkołą i stwierdzeniem, że na to jeszcze będzie czas i muszę skupić się na nauce.. Ale jak mam być szczera to nie pochłania mnie ona aż tak bardzo. Pewnie jeszcze zacznie.. Ale dam radę! Trzeba stawiać sobie w końcu jakieś wyzwania ;) Dla mnie to będzie idealne.

Zdaję sobie jednak sprawę, że blog nie jest w stanie funkcjonować w taki sposób, w jaki prowadziłam go wcześniej. Dlatego powracam z nową formuła, mam nadzieję lepszą.
Podstawą zmiany jest to, że wpisy nie będą tylko i wyłącznie oparte na jadłospisach. A wręcz przeciwnie. Typowo jadłospisowe posty będą pojawiały się tylko raz w tygodniu (zdecydowałam, że będzie to czwartek). Nie znajdziecie jednak w nich tak jak wcześniej mojej gadaniny na temat innych rzeczy niż to co jadłam! Na takie monologi pozwolę sobie w inne dni. Tutaj już tematyka postów będzie różna, ale dotycząca raczej nadal zdrowego stylu życia. Myślę, że cała reszta wyjdzie w praniu :)

Takie zmiany będą dla mnie sporym ułatwieniem, gdyż zawarcie wszystkiego w jednym poście zajmowało mi sporo czasu, przez co właśnie zrezygnowałam z prowadzenia bloga.

Chciała bym jeszcze tylko dodać, ze przez ten cały czas przerwy nie odpuszczałam i moje wysiłki nie poszły na marne ;) Aktualnie ważę 52.5 kg no i zobaczymy co będzie dalej :)


Mam nadzieję, że mi się uda!
A Ciebie zapraszam już w najbliższych dniach na nowy post :)

Trzymajcie się ciepło! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz