piątek, 20 marca 2015

Koktajl bananowo-kakaowy z nutką kawy :)

Rozpoczął się okres pełnej mobilizacji przed maturą, czyli ciężkiej pracy i godzin spędzonych na nauce. Dlatego też posty będą pojawiać się średnio raz na tydzień. Dzisiaj co prawda nie miałam planów nic dodawać, gdyż szykuję na niedzielę kolejny post z serii "tydzień śniadań", ale, że mamy dziś pierwszy dzień wiosny(!!!) postanowiłam, że do was napiszę. Jest przepiękna pogoda i aż mi się chce:) Nachodzi mnie ochota na rolki czy rower, ale na to jeszcze będzie czas.

Jeśli chodzi o rolki, to jestem na etapie kupna. Zamówiłam sobie z firmy Spokey, ale niestety muszę je zwrócić. Nie spełniają jednak moich oczekiwań, chociaż wyglądaly na porządne. Ciężko będzie przerzucić się z rolek K2 na coś gorszego. Te okropnie mnie zawiodły. Jeśli macie jakąś firmę i model do polecenia to piszcie! Potrzebuję rolki do jazdy fitnessowej i tak naprawdę zależy mi na tym, żeby były na prawdę wygodne i dobrze trzymały stopę :)

Dziś przychodzę do Was z kolejną propozycją na przepyszny koktajl, idealny na cieplejsze dni zamiast lodów czy deserów. Robię go bardzo często, to jeden z moich ulubionych koktajli. Puszysty, gęsty i słodki. Czyli wszystko co lubię.

 Koktajl bananowo-czekoladowy z nutką kawy! :

 Składniki:

1 dojrzały banan
pół szklanki mleka
pół łyżeczki dobrego mocnego kakao
1/4 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
2 kostki lodu

Wszystko wrzucamy jak zwykle do blendera i miksujemy. Pyszności!






Zachęcam do wypróbowania:) Takie proste, ale jakie smaczne! Co prawda nic odkrywczego, ale wszystkie smaki są wyczuwalne osobno, zaczynając od banana a kończąc na kawie. Idealne na szybką przekąskę.

Dzisiaj walczę z Killerem! Mam nadzieję, że dotrwam do końca:)
A co u Was?!

Trzymajcie się ciepło!

4 komentarze:

  1. już dawno nie piłam kawy, ale za to narobiłaś mi smaka na taki koktajl! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na rolkach niestety się nie znam.. Ale przepis już sobie zapisałam i jak tylko kupię kawę to go zrobię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawy potrzeba naprawdę niewiele :) myślę, że inka też się nada tylko wtedy dała bym jej trochę więcej :)

      Usuń