wtorek, 17 lutego 2015

Kilka słów o pielęgnacji- czyli kosmetyki z Ziaji

Mogli byśmy ćwiczyć nie wiadomo ile, odżywiać się bez zarzutów, a mimo to nie obejdzie się bez odpowiedniej pielęgnacji naszego ciała. Utrwaliło się, że osoba zadbana to ta, która używa mnóstwo kosmetyków, często w nieziemsko wysokich cenach. I oczywiście trzeba się zgodzić, że żeby być zadbanym należy sięgnąć po kosmetyki, ale nie wydaje mi się, żeby musiały one być szczególnie drogie.

Codzienna pielęgnacja to podstawa dla zdrowego wyglądu skóry. I można by się tu kłócić, że przecież to wszystko to chemia, ale nie oszukujmy się, żyjemy w takich czasach, że to co jemy i to w jakim środowisku żyjemy nie wpływa zbawiennie na naszą skórę. Dlatego po niektóre kosmetyki po prostu musimy sięgnąć.

Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów na temat mojej pielęgnacji skóry. Nie jest to nic nadzwyczajnego. Nie posiadam zbyt wielu środków, które chciała bym na ten cel przeznaczyć i staram się kupować dobre kosmetyki za rozsądną cenę.

Nie będę wspominać na temat żeli pod prysznic.. Wiadomo, że jest to podstawą naszej pielęgnacji. Nie przywiązuję się do żadnego produktu tego rodzaju, lubię zmieniać firmy, zapachy, zależnie od pory roku czy nastroju. Zimą używam raczej mlecznych zapachów, natomiast latem tych dodających energii owocowych. Przejdźmy do dalszej części. 

Niestety mam dosyć problematyczną skórę. Przez większość roku, z wyłączeniem lata, moja skóra jest przesuszona, nawet bardzo. Powstają mi niewielkie ranki, które nie wyglądają zbyt estetycznie, szczególnie na twarzy po nałożeniu podkładu. W tym roku nasiliło się to jeszcze bardziej. Mimo stosowania dużej ilości kremów i balsamów ciągle miałam przesuszoną skórę, która strasznie swędziała. Kompletnie nie wiedziałam już co z tym robić. Zdawałam sobie sprawę, że za kosmetyki, które przepisze mi dermatolog będę musiała sporo zapłacić. Postanowiłam więc zaufać znanej polskiej marce - Ziaja.

























Prawie cała moja pielęgnacja opiera się teraz właśnie na tych produktach. Zaczęłam od tych zwykłych serii dostępnych w normalnych drogeriach, niestety nie były wystarczająco skutecznie na moje problemy. Na pewno nawilżały, ale niestety na chwilę. Zapewne u osób ze skórą normalną sprawdziły by się idealnie. U mnie niestety trzeba czegoś więcej. W aptekach oraz firmowych sklepach Ziaji możemy dostać również dermokosmetyki. I na tych produktach nigdy się nie zawiodłam! Dają na prawdę długotrwałą ulgę i doskonale łagodzą rany, które pojawiają się na moim ciele, zwłaszcza na twarzy. Oczywiście nie ma co spodziewać się cudów i efektów po jednorazowym użyciu. Myślę, że skóra potrzebuje co najmniej tygodnia, żeby poczuć ich działanie. 

























Co ważne kosmetyki Ziaji spełniają jeden z ważniejszych dla wielu kobiet warunków - zachęcają swoją niską ceną. 

























Gama kosmetyków tej firmy jest bardzo szeroka i myślę, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Być może z wiekiem będę potrzebować innych produktów, jednak na ten moment i na obecny stan mojej skóry, kosmetyki Ziaji, a zwłaszcza dermokosmetyki sprawdzają się idealnie. 



A wy lubicie kosmetyki tej firmy?

Trzymajcie się ciepło! 

2 komentarze:

  1. Ja lubię i sama używam :). Również polecam dla starszych pań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla starszych pań i osób z wrażliwą i mocno wysuszoną skórą :)

      Usuń