środa, 17 czerwca 2015

Wymiary/Zainspiruj się!

Tak jak obiecałam przychodzę dzisiaj z króciutkim postem. Przede wszystkim chcę przedstawić swoje wymiary oraz wagę, którą skonfrontuję po 10 dniach. Co prawda dzień pierwszy mojego wyzwania nie jest w pełni zaliczony. gdyż odtwarzacz w moim laptopie zaczyna odmawiać posłuszeństwa. Po około 10 minutach płyta zacięła się na amen. Nie miałam już niestety czasu na kombinowanie więc włączyłam boczki Tiffany i to tyle na dziś. Możliwe, że dorzucę do tego jeszcze jakieś przysiady. Miałam też dziś problem, żeby znaleźć ten program na youtubie. Mam nadzieję, że nie wprowadziłam was w błąd. Dobrze pamiętam jak kiedyś go właśnie tam odtwarzałam. Przeszukam dziś jeszcze raz internet, może uda mi się go znaleźć. Mam nadzieję, że jutro uda mi się zrobić trening do końca, bez takich przeszkód.

Moje wymiary:
Talia ~ 65 cm
Pas ~ 75 cm
Udo ~ 51 cm
Waga ~ 52,4 kg

Dorzucam też kilka fotek motywująco inspirujących! Marzenia, a może nawet cele!










Miłego wieczoru i trzymam kciuki za wasze zmagania ze swoimi złymi nawykami!

Trzymajcie się ciepło!

6 komentarzy: