poniedziałek, 4 maja 2015

Zainspiruj się #2

Za mną pierwszy dzień matur. Szczerze mówiąc nie wiem co myśleć. Do polskiego przykładałam się na prawdę porządnie. Chyba nie ma lektury, której bym sobie nie opracowała. Niestety tak to jest, że do zadania przyłączony jest fragment, do którego należy się odnieść. I choć fragment ten pochodził z Lalki, to bardzo ciężko było wpasować go do postawionego pytania. Nigdy nie czułam takiej niepewności pisząc pracę.. A pytania "zamknięte", też nie były jakieś bardzo łatwe. Trochę mnie to przestraszyło przyznam szczerze. Lekko się podłamałam, ale znowu zaczynam myśleć pozytywnie. Jutro matematyka! Musi być lepiej! Na polskim szczególnie mi nie zależy. Chciała bym go jedynie zdać (chociaż nie obrażę się za dobre wyniki), natomiast matematyka i chemia liczą mi się na studia. I to nimi powinnam się przejmować.

Jak na razie nie uczę się za wiele. Postanowiłam, że w dni kiedy będą egzaminy będę się relaksować, odprężać i zregenerować siły. Natomiast w dni wolne popracuję jeszcze nad chemią. Moja szyja ma się już lepiej, więc odpaliłam dziś trening z Ewą i dałam radę :) Uwielbiam to! Hahah, cudownie odpręża i wyzwala z negatywnych emocji! Stanowczo polecam. Nie tylko maturzystom ;)

Lato zbliża się wielkimi krokami, zostało nam tak naprawdę około 60 dni. Ale powiedzmy sobie szczerze, pogoda jest już na tyle ładna, że niedługo będziemy wskakiwać w krótkie spodenki. I nie wiadomo czy wyjdzie kto się obijał w zimie, czy kto marnował swój wcześniejszy wysiłek na wiosnę :D ale bądźcie spokojne, spodenki nosi się nawet we wrześniu, także jest jeszcze szansa, żebyście w tym roku założyły je z uśmiechem na twarzy, pokazując co udało wam się wypracować:)

Trzeba się zmotywować, ale i zainspirować :) Dlatego dzisiaj załączam zdjęcia, które mnie osobiście inspirują i przypominają o upragnionym wypoczynku! Aż normalnie się rozmarzyłam!













A Wy macie już jakieś plany na wakacje? Szykujecie jeszcze jakieś poprawki w sylwetce? Dajcie znać jakie cale stawiacie na nadchodzący czas:)

Trzymajcie się ciepło!

10 komentarzy:

  1. Ja teraz mam wyzwanie bez słodyczy :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki bo wiem, że to nie jest łatwe:) Ja może skuszę się po maturze, teraz trzeba doładowywać organizm :D

      Usuń
  2. O inspiracje cudne :) Ja wakacji jeszcze nie mam (i długo mieć nie będę), ale w sumie majówka była dla mnie takimi mini wakacjami :P nad sylwetką muszę popracować :P Trzymam kciuki za dalszą część matury :)) Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nie miałam majówki :D A teraz czekają mnie najdłuższe wakacje w życiu i trzeba coś na nie zaplanować, żeby nie zmarnować czasu :)

      Usuń
  3. jakoś nie wierzę w taki idealizm tych ciał ze zdjęć zawsze, ale rzeczywiście motywują świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:) nie trzeba odwzorowywać figury z obrazka ale tworzyć swój własny ideał :) Jak dla mnie takie zdjęcia przenoszą w trochę inny świat i do tego chociaż trochę wizualizują postawione cele :)

      Usuń
  4. powodzenia na maturze;) po niej nie będzie już wymówek w stylu "muszę się uczyć";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze wolałam poćwiczyć niż się uczyć :P Wymówką było prędzej zmęczenie ;)

      Usuń
  5. Przez te zdjęcia jeszcze bardziej chce mi się wakacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chłonę wszystkie inspiracje :)!

    OdpowiedzUsuń