piątek, 25 kwietnia 2014

Witajcie!

 Po raz kolejny staram się zmienić swoje nawyki żywieniowe na lepsze. 
Prowadzony przeze mnie blog ma na celu pomóc mi wytrwać przy swoim postanowieniu i raz na dobre rozprawić się z moją słabą silną wolą. Nie oznacza to, że całkiem rezygnuję z przyjemności i przechodzę na restrykcyjną dietę. O nie!
Co dzień układam sobie jadłospis, zawierający 5 smacznych, a za razem zdrowych posiłków. Staram się go trzymać przynajmniej w 80 %. 
Na tym blogu zamierzam publikować zdjęcia ciekawych, smacznych i zdrowych posiłków, które sobie zaplanowałam. Oczywiście nie wykluczam też innych postów, ale na tym postaram się skupić. 
Mam nadzieję, że zachęcę i zainspiruję was do zmiany swoich nawyków żywieniowych :) 
Serdecznie zapraszam do odwiedzania mojego "dziennika dietetycznego" i dziękuję za każde wsparcie i pozostawiony komentarz :)
Trzymajcie się ciepło :)

2 komentarze:

  1. posiłki jesz o równych porach dnia? :)
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się jeść mniej więcej co trzy godziny ale wiadomo że czasami może to się przesunąć w którąś stronę :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń